Polecane gazetki
Opinie o sieci Carrefour
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Default avatar
  • Jadwiga
  • 27/03/2017
Witam. Pragnę poinformować, że w dniu 21.03.2017 r. robiłam zakupy w supermarkecie Carrefour we Wrocławiu przy ul. Hallera. Akurat Pani wykładała gorące kurczaki z rożna w promocyjnej cenie i kupiłam tego kurczaka. A w domu zaraz po niespełna 20 minutach okazało się, że kurczak ŚMIERDZI. Jest po prostu nieświeży. Nie dało się go zjeść. Musiałam go po prostu wyrzucić. Szkoda tylko, że nie ma możliwości przesłania smrodu kurczaka. Czy promocje polegają na tym, że myje się śmierdzące kurczaki, odpowiednio konserwuje, a jak już nie nic nie wychodzi, to wkłada do grillowania, następnie w cenie "promocyjnej" się sprzedaje???? I pewnie tak się stało. Przykre to bardzo, bo ja już teraz więcej nie kupię takiego kurczaka, a już na pewno nie w Carrefour. I będę ostrzegać swoją rodzinę, wszystkich swoich przyjaciół oraz znajomych z pracy. I Was drodzy internauci ostrzegam przed takimi zakupami..... A po napisaniu do sieci Carrefour już drugi tydzień dostaję informacje, że przekazali te informację dalej. I tak sobie przekazują bez słowa "przepraszamy" lub coś tym rodzaju.
Default avatar
  • Beata Laskowska
  • 26/10/2016
Witam, dotyczy sklepu Carrefour w Szczytnie. obsługa super,wygląd sklepu super,asortyment bogaty,ale...reklamowano ostatnio w telewizji,dostarczono gazetkę do domu,ze będą kurtki i buty po 69,90,pytam się,gdzie? codziennie zaglądałam,nawet pod koniec promocji wywieszono plakat(!) pytam po co?Morale sklepu podnieść?OSZUSTWO
Default avatar
  • magda
  • 04/10/2016
na moje to obsługa w informacji pod największa krytyka wulgarne i zero sympatii już nigdy nie pójdę nic tam kupić a przede wszystkim wredna i chamska bo inaczej tego nie idzie powiedzieć bo człowiek idzie zwrócić towar a pani Katarzyna T bo słowami w dupie to mam czy pan zostawi ten towar czy reklamuje bo zwrócić go nie można po prostu be szczelna baba i tyle i to miało miejsce w Kaliszu
S3 13599855 10208299951349747 3685923116980446133 n
  • 16/09/2016
Witam !! Do Carrrefour w Szczecinie na osiedlu Słonecznym chodzę bardzo często W sierpniu 2016r.zaczęłam zbierać punkty ( naklejki ) na produkty kolekcji noży i akcesoriów z gamy Lion Sabatier Internationalz rabatem do 80% .Uzbierałam wszystkie ale nie mogę od dłuższego czasu dostać deski do krojenia i ostrzałki . Jak mogę się dowiedzieć czy jeszcze to będzie w sklepach Carrefour bo chciałabym już mieć komplet , atak kupiłam noże a nie mam ostrzałki do nich . więc jestem trochę zła .!!!! Pozdrawiam !!!
Default avatar
  • adam
  • 01/09/2016
do carrefour zaglądam od czasu do czasu, co roku najbardziej wakacjami chyba, nie wiem czemu tam znajduje zazwyczaj najlepsze banany, ale dział z rybami, mrożonkami, oddzielnym stanowiskiem był dość delikatnie mówiąc dziwny, pochwalić można także dział owoców suszonych na wagę, porzadek i schludnosc w tym miejscu panuje od zawsze (choć czasem nieidealnie, mimo wszystko pochwały dla pracownikow działu), jedyna rzecz to moze wprowadzić jak w KAufland bon za znalezione przeterminowane? dzieki (mowie o sklepach tej sieci które znam Warszawa i podkarpackie) by niepelnosprawny,org
Default avatar
  • Marek
  • 31/08/2016
Obsługa sklepu to też są ludzie,mają swoje złe dni tez..Starajmy się wzajemnie rozumieć,bądźmy milśi dla siebie a będzie Super..
Default avatar
  • Tomasz
  • 24/08/2016
Sklepik przyjemny,w przeciwieństwie do obsługi; kadra kierownicza nieprzyjemna,po prostu wstyd i CHAMSTWO,łaskę robią że są w pracy. ODRADZAM ZAKUPY W PIECHOWICACH.
S3 10385364 464501433747696 4098746694145742923 n
  • 26/07/2016
Sklep okropny. Kasjerki wychodzą kiedy chcą( bezczelnie mówią że " Ja już nie kasuje" gdy za tobą kolejka na 10 osób i mówi ci że obok jest kasa a ty musisz iść na koniec i znowu czekać. Obsługa wcale nie wie o co chodzi i nawet sami nie wiedzą jakie produkty mają na sklepie. Odradzam zakupy.
Default avatar
  • Marcin Małyska
  • 17/03/2016
Krystian, z jednym się zgodzę z Tobą zachowanie ochrony nie było zbyt odpowiednie, przesadził z wypraszaniem klientów, co nie zmienia faktu że sklep jest czynny od 7 do 22 na zrobienie zakupów jest cały dzień, nie ma z tym problemów a niestety mentalność ludzi polega na tym, że przypomina im się o zakupach na godzinę przed zamknięciem sklepu, nikt nie liczy się z tymi pracownikami, którzy siedzą całymi dniami w pracy obsługując klientów. Wystarczyło poprosić aby się trochę pośpieszyć, gdyż sklep jest już zamykany nie wyrzucając klientki ze sklepu i sytuacja była by zupełnie inna i wystarczyło by czasu nawet na schowanie mięsa w chłodni. Pani Grażyno proszę złożyć pisemną skargę na ochroniarza z tego sklepu, jako klient miała Pani prawo zrobić zakupy wystarczyło to uczynić szybciej. Pani Magdo ochroniarz nie zrobił dobrze, do zamknięcia była jeszcze godzina, wystarczyło by czasu na wszystko.
S3 1208997 1395290744032368 1304948535 n
  • Danuta
  • 10/04/2015
Sklep jak sklep....
Default avatar
  • ania
  • 27/03/2015
Ludzie czego się czepiacie jesteście pojebani czy głupi co wy macie do tego sklepu. Jak ktoś uważa że niemam racji to niech domnie napisze
S3 10354686 10150004552801856 220367501106153455 n
  • Krystian
  • 24/02/2015
Droga Magda zachowanie ochroniarza było naganne jezeli sklep jest czynny do 22 to klientka powinna byc obsłuzona jezeli masz z tym problem to napisz petycje do dyrekcji żeby sklep był czynny do 21bo załoga potrzebuje czasu na schowanie np.mięsa w chlodni lub zeby umiescic napis w widocznym miejscu ze na stoisku mięsnym obsługuje sie do np 21:30 miej odwagę powiedzieć to głosno a nie pisać bzdury
Default avatar
  • Magda
  • 06/12/2014
Nigdy kobieto nie pracowałaś w handlu? Ludzie chcą iść do domu, a Ty o 21 kupujesz mięso? Bardzo dobrze zrobił;)
S3 10795 672703182845536 8354290439586270859 n
  • Grazyna
  • 01/12/2014
uniemożliwiono mi zrobić zakupy przy stoisku mięsnym była 21 podszedł ochroniarz i kazal mi wyjść ponieważ jest już 21 pod swoja eskorta wyprowadzil mnie w kierunku kas gdzie stali jeszcze klienci którzy z zaciekawieniem zerkali bo myśleli zapewne ze cos ukradłam jestem zniesmaczona uważam ze każdy klient który jest już w sklepie powinien być obsluzony zastanawiam się czy nie domagać się przeprosi
Default avatar
  • zygmunt
  • 19/11/2014
Dlaczego dzisiaj nie można było skorzystać z promocji normalnie i nie było niektórych artykułów np.stolnica 60 x 42 w cenie 19,99 i nie tylko bo stolnicy 40 x 42 w cenie 19,99 też nie było.
S3 63982 596936437099758 4089800222633880100 n
  • Krzysztof
  • 14/11/2014
witam jestem niepełnosprawny chciałbym powiedzieć że byłem raz albo dwa razy w Carrefour i powiedziałem sobie że więcej nie pojadę do tego sklepu bo dość że ciasno nie ma jak się ruszyć wózkami elektrycznymi jest strasznie ciasno to na dodatek wszystko jest wysoko nic nie można sięgnąć
S3 10685617 760849307309555 1450307905324654449 n
  • Katarzyna
  • 07/11/2014
Chciałbym zwrócić państwa uwagę na to co się dzieje w elblaskim Carrefour . Prawie za kazdym razem kiedy robię tam zakupy na paragonie nie zgadzają się ceny z tymi o czym informuje Nas cena na półce pod produktem . Reklamacje to czysta moręga ,niekompetencja pracówników przeraża . Ostatnio kedy poszłam reklamować kinder kanapki bo oczywiscie cena na pólce sobie a parogon to juz inna inszość t
S3 954801 10150002137498316 604636659114323291 n
  • Andrzej
  • 11/06/2014
Jak napiszę,że poziom Carrefoura to poziom bazaru Różyckiego to obrażę tych z Warszawy.Celowo podają przy towarach nieprawdziwe ceny, a jak dochodzi do konfrontacji z kierownictwem działu to kłamią w żywe oczy i mataczą a za plecami bezczelnie umieszczają nad towarem (okularami) prawdziwe ceny, zamiast po ludzku przeprosić.Sorry to dno i wodorosty a nie profesjonalny sprzedawca!!!!
S3 252231 1002029915278 1941483569 n
  • Vyacheslav
  • 07/06/2014
Odmówili robić zniżkę na dwie butelki 7up!
S3 1003019 1402132286689227 1031342421 n
  • Mariusz
  • 31/05/2014
ja z kolei polecam zarówno zakupy jak i pracę w Carrefourze w Warszawie. Choć przed skorzystaniem z usług lub zatrudnieniem się, polecam wejść na http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,881 i poczytać trochę o samym sklepie
Default avatar
  • kristi
  • 05/04/2014
To jest jedno wielkie bagno. Produkty albo zepsute albo niewiadomego pochodzenia... chyba nikt nie chciał by najpierw kupić a potem z powrotem odwozić z życzeniem oby sami to zżerli zamiast ludziom sprzedawać. Wole przejść się na piechote i zrobić zakupy w ośiedliowym sklepie gdzie mnie mile obsłużą za moję pieniądze i nie muszę wydawać na bilet.
Nasz Serwis korzysta z plików cookies, aby ułatwić Użytkownikom przeglądanie naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli Użytkownik nie ma zablokowanej opcji zapisywania tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w regulaminie.